6.3.2014

Käyriä

Luna täällä moi!

Toi mamma on kauheesti innostunut nyt leikkimään Excelin kanssa, mikä on ihan typerää, koska sitten sille jää paljon vähemmän aikaa leikkiä ja painia sekä rapsuttaa mua... Oletteko huomanneet noita näyttely- ja mätsäritaulukoita tuolla "Menoja ja tuloksia"-välilehdellä? Se väsäs ne pari päivää sitten. Joka paikkaan mua meinataankin rahdata, vaikkei tosiaan noihin kaikkiin olla menossa, ne on kuulemma vaan vaihtoehtoja riippuen mein viikonlopun viettopaikoista ja siitä, koska mulla alkaa ensimmäiset juoksut. Mitkä sellaisetkin muuten on? Kuulostaa ihan typerältä, varmaan juoksen tarpeeksi ilman juoksujakin - ainakin sillon kun nähdään jonkun kivan kaverin kanssa. :)

Sitten tänään mamma väsäs vielä alla olevat taulukot mun pituudesta ja painosta. En mä käsitä mitä järkeä niissä on, mutta kuulemma niitä oli kiva tehdä. Mulla oli vaan tylsää sen aikaa ja nukuin vaikkei ois ees nukuttanut. Kävin välillä hyppimässä ja kiemurtelemassakin tossa mamman vieressä, mutta aina se vaan sanoi, että vielä on homma kesken. Idean näihin taulukoihin se oli kuulemma saanut Kaaponkujalla-blogin postauksesta, jossa oli Pörrin huimaa kasvua hahmoteltu kuvaajaan. (toim. huom. Ihanneviiva tuohon korkeuskuvaajaan tuli tuosta Pörrin kuvaajan ihannekäyrästä silmämääräisesti arvioituna.)


No mutta kun nyt nääkin on täällä teidän näkyvillä, toivon että tehdään tuon mamman kanssa jotakin kivaa. Se osti mulle eilen pari aika makeeta uutta lelua, voitais leikkiä vaikka niillä tai lähteä ulos lenkille haistelemaan kaikkia uusia mahtihajuja. Alla kuvassa mä uuden karvapallon kanssa. Iiiihana röhkivä pallo <3


Terkkuja ja märkiä pusuja kaikille!

ps. Luna-faktoja-välilehdellä on myös muutama kuva lisää, joista pystyy vähän seuraamaan kanssa mun muutostani pienestä pennusta oikeeksi sheltiksi. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti